Логістичні рішення для Fashion- рітейлу

Логістичні рішення для Fashion- рітейлу

Успіх діяльності компаній зі сфери одежної рітейлу безпосередньо залежить від грамотно вибудуваної логістики. Адже затримка нової колекції на прилавках магазинів навіть на тиждень може завдати великої шкоди їх прибутку. Особливо гостро питання, пов’язане зі своєчасною доставкою товарів, постає для підприємств, які володіють мережею магазинів.

Особливе значення мають проблеми збереження товарів, умов їх транспортування та інше. Часто рітейлерам або виробникам одягу доводиться вибудовувати власну логістику, закуповуючи машини, наймаючи водіїв, експедиторів, вантажників, багато часу приділяти пошуку приміщення під склад, а також платити податки, що, в свою чергу, веде до витрат і неможливості чітко розраховувати витрати на логістику.

Одним з елементів успішної діяльності організацій, які займаються продажем одягу, є правильно організований логістичний сервіс, тобто роботи, які пов’язані із зберіганням товарів, їх транспортуванням, фасуванням, обробкою, сортуванням, а також пакуванням, маркуванням товарів штрих-кодами та інше.

3PL- оператори допомагають істотно прискорити оборотність продукції, здійснює відбір товару у відповідність вимогам магазинів роздрібної мережі, тим самим забезпечуючи повноту асортименту одягу. Як результат, клієнти оптових компаній – роздрібні підприємства – можуть скористатися повним асортиментом товару, сформованим в одному місці, а оптовики економлять свої кошти за рахунок меншої кількості поставок.

Окремим суб’єктом є інтернет-магазини, організація логістики яких має свої особливості.
Так, в онлайн-рітейлі логістика поділяється на 3 основні блоки: рух товарів від виробника або постачальника; зберігання одягу на складі; переміщення продукції зі складу безпосередньо до покупця. У кожному з цих блоків власник інтернет-магазину повинен робити вибір: організовувати все самому або ж віддати частину на аутсорсинг.
Делегувавши логістику по системі фулфілмент, інтернет-магазин отримує повний комплекс логістичних послуг. Обов’язки з прийому товарів від постачальника, їх зберігання, комплектацію, упаковку – все це бере на себе виконавець. Оператори організовують доставку, прийом грошей від покупців і обробляють повернення. Завдяки аутсорсингу інтернет-магазин зможе повністю сконцентруватися на рекламі і продажах.

Технології складування одягу

Склад одягу від інших складів відрізняється тим, що в ньому практично відсутні палети.
Його специфіка полягає в тому, що робота тут ведеться з кожною одиницею вироби.
Саме тому склад вимагає таких рішень логістики, які могли б забезпечити вільний доступ до кожного окремого костюму, сукні або пальто.

Технологія складування одягу багато в чому залежить від одного з 2-х способів її зберігання: одяг може бути упакований в пакети і складений в стопки або короба; одяг розміщується на вішалках.

Звертатися зі складеним одягом легко. Так як в стосі або коробі вона не мнеться, можна просто взяти, а потім покласти її в потрібне місце.
Якщо ж потік одягу великий, то співробітникам магазину складно впоратися з ним, тому на складах заздалегідь додатково проводять обробку кожного виробу. Всю цю роботу можна віддати на аутсорсинг.

У магазини відправляється одяг, повністю готовий до продажу.
Тому на складах компанії є місця, які призначені для зберігання товару, а також зони, де приймається одяг, комплектуються замовлення для роздрібних магазинів, зони упаковки і відправлення.
До того ж, на кожному з етапів складування одягу здійснюється: контроль її якості, розподіл, яке залежить від того, на вішалках надійшов товар або ж у коробах, термінова або довгострокова відправка.

Логістичні рішення для Fashion- рітейлу

Оснащеність складу одягу залежить від багатьох факторів. Крім сезонності, на оснащення складу впливає ще багато інших чинників.

Величезне значення має сегмент діяльності магазину одягу – опт і роздріб.
Як правило, опт зводиться до здійснення операції «прийшло – пішло», що передбачає швидку обробку замовлень за технологією крос-докінгу, коли одяг відвантажується протягом доби.
Оскільки всі операції здійснюються досить швидко, великий зони зберігання в такому випадку не потрібно.
Роздріб найчастіше займає лише 30% від загального товарообігу, правда, з ним і проблем більше. Наприклад, розпочався весняний сезон. Щоб підвищити ефективність складської логістики, роздрібний товар необхідно правильно розподілити, кожному виробу знайти своє місце, включаючи і аксесуари.

Крім того, роздріб передбачає сортировку одягу протягом усього сезону, якщо певний її розмір закінчується.

Обладнання складу одягу

Серед власників магазинів існує думка, що для зберігання одягу потрібно гігантський склад. Але грамотна організація логістики дозволяє використовувати склади помірної площі. При цьому розмір складу ніяк не впливає на його продуктивність. Так, наприклад, можна використовувати складські приміщення висотою 11-13 м. Для оптимізації простору застосовують так звані мезонінні конструкції, які дозволяють зберігати одяг в 2 яруси, один над іншим. Конструкції збирають із стандартних комплектуючих і оснащують алеями.

Складська логістика одягу передбачає не тільки її доставку, зберігання, відправку магазину, а й переміщення всередині складу. Для цього на складах використовуються спеціалізовані технічні пристрої, рухливі системи і пристосування.
Транспортування одягу здійснюється як в складеному вигляді, упакованої в коробки, так і в підвішеному стані машинами, оснащеними металевими защіпки, куди ставлять металеву перекладину для підвіски речей.

Маркування одягу

Маркування одягу здійснюється при прийманні, коли йде підрахунок кількості речей, і наноситься не на неї, а на етикетку або на упаковку, в т. ч. і на короба. Кожна одиниця одягу, як правило, упаковується в целофан, вже на який наклеюється етикетка зі штрих-кодом. Етикетки клеять і тоді, коли товар вже знаходиться на складі або в момент формування замовлення.

Дрібноштучне зберігання одягу

На склади з великою кількістю і різноманітністю товару надходить одяг різних розмірів. Для дрібноштучного зберігання одягу використовуються різноманітні стелажні системи, що представляють собою сучасні засоби зберігання малогабаритних речей. Такі системи дозволяють легко вести облік продукції і швидко витягати потрібний товар.
Для компаній зі сфери Fashion-рітейлу 3PL- оператор Business Group Logistics пропонує зберігання речей в залежності від їх виду, розміру і кількості.
Додатково можна скористатися послугами крос-докінгу, електронної комерції, сортуванням одягу за такими параметрами, як сезонність, вид, колір, розмір і інше, маркуванням, упаковкою, передпродажною підготовкою.
Своїм клієнтам компанія пропонує також комплексне рішення з доставкою збірних вантажів, гарантуючи їх цілісність і збереження на кожному етапі перевезення і зберігання.

Чому нас обирають

Система управління складом

Система управління складом

Компанія Бізнес Груп використовує систему WMS, яка забезпечує автоматизацію і систематизацію складської роботи.

Ресурси

Ресурси

Наявність сучасних складських потужностей, кадрового потенціалу та досвіду управління складською логістикою дозволяє компанії реалізувати повний комплекс складських послуг.

Досвід

Досвід

Досвід роботи більше 20 років на ринку логістичних рішень

Наші партнери